SITTER OCH LÄSER

massa andra bloggar på lunar, är ju aldeig inne där längre och de känns väl lite töntigt att ha lunar när man är 23 kanske haha? men iaf så kan de va lite roligt å va inne å läsa massa ur bloggen å så hahah.. ojoj vilka tider..
då skrev ja fan helt öppet va ja tyckte och tänkte om precis allting och sket fullständigt i vilka som läste och va dom tyckte.. nu för tiden KAN jag inte skriva precis allt.. alldeles för många som läser min blogg tror ja..
jaja så kan de va....



-



Blundar och tänker, lyssnar och ser, Fast jag inte vill så sker det som sker, Blöta kinder, tår efter tår, Det jag vill ha kan jag inte få, Sånt är livet, sånt får man ta, Ensam och stark var det någon som sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0