SMOOTHIE?




nån som har bra recept på goda smoothies? :)



Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Nej men andra preparat för att kunna gå ner i vikt..

Det jag säger är bara att äta sunt och leva rörligt så går man ner i vikt mkt billigare än att köpa massa soppor, shakers och annat.. Det gäller inte bara Herbelife utan även Viktväktarna också!



Visst kanske det är en spark i rumpan och man lär sig saker men en del tror att man kommer för alltid gå vara smal även om man slutar räknar points på VV, men så är det ju inte. Det är ju som du säger att man inte får käka pizza och onyttgheter för då är man där igen!



Haha, det låter som jag är expert eller något och gör såhär själv men så är det inte. Jag vet hur man går ner i vikt och jag behöver det verkigen men jag har ingen motivation ;)

2009-07-18 @ 12:58:27
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0