igår hade jag roligt idag har jag ångest

japp för det har jag.. för min mobil dränkte jag igår!!
de är nog fan inte meningen att jag ska ha mobil alltså.. dom går bara sönder...
hände en liten olycka och vips så låg mobilen i en bäck.. ( och jag också för den delen )
just nu ligger den i ugnen och försöker piggna till, telefonen funkar, men inte knapparna 3, 0 och lur av.. lite tråkigt sådär..
ska ringa folksam imorron och kolla om jag har min drulle kvar där, man kan ju alltid hoppas!
fan säger ja bara... FAAAN! min jävla jobbiga mobil som jag fått kämpa med att lämna in miljoner gånger och jag vägrat byta den till en annan pga den braiga kameran i den och nu är den fuktskadad och ingenting går på garanti längre! FAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


aja.. se livet från den ljusa sidan, jag drunknade inte i alla fall :)


bara för de ska jag gå in och titta om ja hittar nå kul på nelly som jag kan trösta mig med.. pff!







dagens tillägg på min "50 saker att göra inom 1 år:"


köpa ny mobil!!

Kommentarer
Postat av: Mindou

Äsch då.. Men jaja, mobiler är trots allt inte livet! ^^

2009-06-07 @ 22:34:03
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0