jag har stulit

ja alltså.. dikten där nere den va inte min men den va så fin så ja tog den :$ sry guys..




hmm.. sitter här ja med hårfärg i huvet, ja kan då aldrig bestämma mig.. tur vi har alla dessa frisörer runt om i landet som hjälper oss när vi misslyckats återigen.. ja jag vet ja kommer grina imorron för nåt kommer de va som inte är bra haha :)
men iaf så snart så är ja brunhårig igen.. fick lite ångest när ja drog på mig den skit snygga klänningen jag fick hem idag när mitt hår såg så jäkla illa ut.. fy!
men i alla fall...


kläderna ja fick idag :



Strappy Back Dress SEK 799, Quontum - NELLY.COM


Turtle Cover Up SEK 349, Friis&Co - NELLY.COM
Rose SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Flower Wedges SEK 149, Nelly  Shoes - NELLY.COM
modellen jag köpte var ljusare men fanns tydligen ingen bild längre. lägger in en annan gång.

Cleave Plain Snow Wash SEK 299, Vila - NELLY.COM


jag är så jäkla nöjd över mina köp :D

( förutom att ena klänningen var trasig så ska skicka tillbaka den och få en ny )
allt kommer från nelly.se

Kommentarer
Postat av: steph

lottar ut ännu en gång presentkort från nelly.com värde 500:- kolla bloggen och var med och tävla!

2009-06-04 @ 21:13:26
URL: http://mize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0