tycker synd om mig själv!

uääck.. här sitter ja å min hals är lika tjock som mexikanaren som gifte sig som ja såg på tv förra veckan, ( han vägde över 400 kg )
min skalle mår INTE bra och jag har feber :(
MEN ändå måste man "jobba".
snart ringer marina och vi ska gå igenom hur de har gått för mig och nästa steg och så...

ja hur har de då gått?

det har gått skit bra! jag har minskat 5 cm i midjan och 2 cm runt mina höfter! ( helt jävla otroligt! )
på en vecka har detta skett.. jag dricker mina shakes till frukost och till middag så äter jag lunch mitt på dagen.. perfekt!
och de har inte ens varit jobbigt :)
jag gillar vaniljen men tror jag ska testa nåt nytt när denna är slut... cookies & cream kanske, de låter ju smarrigt? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0