uppdateringen..

båten:

jadå.. hittade en båt på blocket så tyckte väl att vi kunde åka och kika på den.. den va i charlottenberg... en liten bit bort alltså..
och eftersom vi skulle byta fordon mot den fick vi ta två bilar upp så jens å jossan vart med.
upp gick bra, köpet gick bra och vi åkte hemåt.. ( dock körde ja nästan ner deras rabatt men whatever.. )

de gick ju liiiiite slowly då, ja är inte såå van å köra med kärra över huvud taget och speciellt inte med en låång jävla båtkärra haha..
men till arvika kom vi så åt vi mat och fortsatte.. sen la sig snuten bakom oss en bra bit innan dom stoppa.. j & j fortsatte och polisen frågade ut oss om både de ena och de andra.. va daniels familj hette, varför vi körde en båt mitt i natten, med en olaglig kärra?!
visste ju inte jag (A)
stod på parkeringen säkert 45 min och töla me dom och förklarade att båten INTE var stulen, dom ringde till och med upp förra ägaren.. mitt i natten hah..
men dom va väldans snälla, sa att vi faktiskt inte kunde lämna båten här för då skulle ju nån ta den.. så våra vänner fick komma tillbaka och köra efter oss och jag fick absolut inte köra över 30 km / h , helst 20 haha..
och ja lovar ja körde i 20 km / h äääända hem.. NOT!

och hem kom vi utan böter :D:D:D


och i förrgår va vi ute & åkte jag daniel å jens.. riiiktigt mysigt med båt måste ja då säga.. så jävla gött!!
blir nog åka massa i helgen tänker ja.. nu är lyckan gjord ! :D


jens & daniel


vi hitta ett ställe.. förra året.. hur jävla lång grundt som helst och baaara sand :)



så JÄVLA underbart !!






och så till en helt annan sak..

herbalife :

nu väntar ja på MASSA grejer därifrån.. sen äre bara köra igång.. vet att de va många som va sugna :)
så att.. nu gör vi såhär..

jag kommer att.. i nästa vecka köra igång viktminskningsprogram för er som är intresserade..
hör av er, skicka en kommentar eller ett mail till [email protected] så förklarar jag mer..
har skrivit om de tidigare i bloggen om ni kollar i arkiv..

de gäller alltså produkter från herbalife och mig som coach :)




vovven :

mår bara bra.. har skurit sig i tassen, stackars mammas bebis.. va ute å sparka boll ja å han häromdan och när han traska upp på altanen va de blod spår överallt och ja kolla tassarna och ur ena trampdynan bara pumpa de blod, usch visste inte va ja skulle göra.. men ja duscha han , sen la ja han uppochner me tassarna i vädret och då sluta de mesta..
sen fick stackarn ha bandage..





men nu är han pigg igen vovven :D




suddig bild men han är galen i stenar :P

bebis å stenen :P






hur kan de komma sig att...
jag älskar vatten, jag älskar att åka båt, jag älskar att bara sitta å titta ut på vattnet..
men ändå är ja livrädd för de?

när jag va liten va ja som en fisk i vattnet, badade tills mamma tvinga upp mig för att läpparna va blå..
jag bodde på västkusten i princip alla somrar och jag ÄLSKADE saltvattnet..
jag bada, jag hoppa och gjorde allt möjligt..
nu skulle jag aldrig få för mig att bada i saltvatten.. har ja inte gjort på många år.. :S
och här, i sjöarna.. om ja går i.. om ja känner botten hela tiden är de okej
men om ja tex hoppar i från båten och tror jag bottnar får ja panik om ja inte gör de
och tvärtom, om ja tror att de är skit djupt och når botten får ja också jordens panik
aah skum är jag, och jag gillert :D




nej nu ska ja ut igen haha..




Kommentarer
Postat av: Linnea

Såg att det låg massa paket till dig på konsum ;P Flera stycken bamsestora. Och jag är fortfarande sugen på att testa grejerna! =) Kanske kan komma hem till er någon dag så kan du ju gå igenom hur man ska göra och så och vart jag ska betala om det är lugnt för dig? =)

2009-06-28 @ 19:17:54
URL: http://sundanceneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0