god morgon!

är de den klassiska rubriken en morgon? börjar den bli tråkig?

ja jag vet ju inte vad jag ska skriva, de är ju ändå en god morgon, solen skiner ffs :D fast de är kallt.. har vart minusgrader inatt så ligger fortfarande på nollan :/ meeen tänkte ändå att jag skulle försöka komma ut idag..
egentlgen borde jag åka till apoteket och köpa såndär kirurgtejp eller va de kallas, jag har ju tejpade sår men hallå va fan de va meningen de skulle sitta fast tills på måndag, i två veckor alltså.. hur fan ska de gå? jag vill ju gärna duscha..
aja får se om ja tar mig dit sen, känner mig rätt invalid med tanke på att min bil läcker vatten och man måste hela tiden fylla på och jag får inte upp motorhuven själv... känns bra! ( klart jag får upp motorhuven men den är tung och jag får inte lyfta! )
jag har fortfarande svårt att få i backen själv på bilen... nu tänker ni va har ja för bil egentligen haha men ja den är gammal och växlarna är lite sega, i alla fall backen, i får man ta :P

nee nu ska ja göra mig frukost sen ska ja hitta på nåt skoj...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0