hata mig gärna

men hata mig i så fall för en ordentlig anledning.

jag kanske inte alltid tycker som alla andra eller beter mig som alla andra men sån är jag. du får hemskt gärna hata mig för mina åsikter eller för vad jag har gjort, jag är ingen ängel, inte du heller!
men när jag blir anklagad för något jag vet att jag inte gjort då blir jag sur... blir anklagad för att ha gjort massa skit för typ 500 år sen som inte ens är sant.
jag blir anklagad för att ha varit på någons kille för sååå längesen, dessutom en "kompis" kille... nej så lågt sjunker inte jag. sen pratar jag med killen och frågar varför hans ex eller flickvän eller va de nu är anklagar mig för all dessa skit så säger han bara att hon är så fjantig och att hon håller på så me de flesta tjejkompisar han har/haft att han tappat kontakten med många, däribland mig. att han lika medvetet som jag vet att jag aldrig stött på honom nånsin gjorde honom lika arg också eftersom vi faktiskt en gång var kompisar jag och han, vi umgås inte längre...
när jag idag blev frågad om jag ville med ut kunde jag faktiskt inte tacka ja, de hade jag säkert gjort om de hade vart 5 år sen men inte nu, jag vill inte få mer skit än va jag redan fått från henne och om dom nu är tillsammans ( vilket han säger att dom inte är ) kan hon ju få för sig att vi gjort något och orka en sån diskussion ens..

så hata mig gärna men hata mig då istället för de dumheter jag verkligen har gjort, de står ja för!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ej kolla gära in min blogg

2009-03-13 @ 17:37:25
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: »» Michaela / Bloggdesigner ««

sv; ja precis :)

jag vill ha mer slingor i mitt hår faktiskt .o

2009-03-13 @ 17:53:07
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket. visst är hon fin. =)



Stå på dig =)

2009-03-13 @ 19:15:44
URL: http://katka.blogg.se/open

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0