jag är så jävla trött på er allihopa!

fyfan va trött jag är på killar/kompisar/folk som bara snackar så jävla mycket skit och ljuger och aldrig kan säga sanningen med en gång..
nej jag har väl också ljugit och förvrängt sanningen ex antal gånger och jag blir riktigt jävla less på mig själv ibland också men ENS kompisar...? fyyfan de är så jävla lågt att först sitta ena dagen och prata om allt mellan himmel och jord och man berättar saker för varann... sen nästa dag blåljuga rätt upp i ansiktet!

jag är så jävla trött på er allihopa!
och den där meningen " men jag trodde du skulle bli sur" ååååååh är så trött på den... nej man blir inte lika sur om man får höra de direkt från rätt person.. men när de däremot gått hur länge som helst och redan gått laget runt mellan olika folk DÅ blir man jävligt trött!
är så trött på tjejer alltså, de är nog fan tusen gånger värre än killar... så jävla mycket skitsnack kan de komma ur våra munnar så man blir fan illamående alltså...

om du har tänkt ljuga för mig eller om du inte tycker om mig på nåt sätt, var inte trevlig mot mig... prata inte med mig, låt mig inte anförtro mig åt dig... såna kompisar behöver ja inte... okej jag har kanske inte jätte många bra tjejkompisar men behöver absolut inte fler falska... de har ja gått om redan... så fuck you!

och jag blev jävligt less när min förra pojkvän var otrogen mot mig och flera av mina vänner visste om de men sa inget. DÅLIGT!
tur va väl de att jag typ hade tappat känslorna för han totalt för annars hade jag nog blivit ganska förkrossad... de som är de värsta de va INTE att han va otrogen... de är ju faktiskt att man känner sig så jävla förnedrad eftersom alla vet om de utom en själv, vad är felet på folk? varför berättar ingen saker för varann längre... så jäkla kassa har alla blivit... nej inte alla, men många!
vissa tycker att de är såå kul att sitta och snacka den å den är otrogen mot henne å hon är otrogen med sin killes kompis å hmmmmm...
undrar jag va roligt de är när de drabbar en själv...

men nu kommer ja väl få MASSA kommentarer om hur kan du ens öppna käften och snacka om sånt när du är likadan själv? bla bla blaaa.... bry!


aaaah jag är lite smått arg idag... tur man kan avreagera sig i bloggen!!!

nej nu ska vi äta pizza jag och älsklingen sen ska vi se på beck... har laddat ner gran torino också, hoppas inte kvaliten suger bara, då blir ja ännu mera negg!


hoppas du läser detta din fitta då kan du ta åt dig jävligt mycket kan ja ju bara upplysa dig om... är så trött på dig och din falskhet!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

sv: ja precis!

2009-03-22 @ 22:05:52
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Madde

Tyckte du uttryckte dig bra tjejen.. Fan stå på dig kan inget annat än att hålla med dig om dessa jäkla skitsnackare. Och har du varit en av dom så lägg det bakom dig och visa att du kan vara bättre.. Ha det gott och hoppas att morgondagen känns lite trevligare :)

2009-03-23 @ 00:46:50
URL: http://missmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0