jävla skit!

fortfarande inte hört något från den jävla idioten som skulle skickat mig min grej jag beställde från tradera! fyfan jag blir så trött alltså... varför ska allt hända mig för? haha nu låter de som aaaallt drabber mig men nejdå .. men jag som känner mig ganska fattig just nu liksom, hade behövt dom där 450 :- :(
har mailat tradera nu och hoppas dom svarar snart, försökte ringa också men hur kul är det? satt och vänta i 23 minuter sen tröttna ja, de kostar ju pengar och sen när dom inte säger va lång kö tid de är blir ja lite trött på faktiskt.. dom kan ju säga va många de är före eller va många minuter de är kvar men nej...

håller på och kokar mig lite te jag, ska snart käka frukost också så kanske jag blir på bättre humör sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0