kvällen

grattis lillebror!!

har nyss kommit hem från kalas hos min lillebror som fyller 10 imorn! :)
fick smörgåstårta, de är ju bara SÅÅÅ gott! :D så åkte vi förbi willys och handla lite mat å så..
hitta massa bilder på mig från när ja va mindre så tänkte att nån gång när ja får igång scannern ska ja lägga in haha..
visa va söt ja va i ungdomens dar :)

gårkvällen va helt okej.. bärja ganska segt då jag inte är SÅ pratglad när jag är nykter :P
men efter ett tag blev de roligare.. va hemma hos Robin en stund och firade Andreas och så sen åkte vi hem till nån annan och sen fick de bli hemfärd med en alldeles för full Daniel :P

om sisådär en 4 veckor eller nåt ska vi dra en fylla jag & thea som jag för övrigt fick oväntat besök av idag haha..



just nu sitter jag och äter rostat bröd ( som ni kanske förstått vid de här laget är min passion här i livet haha :D )
ska snart ta fram chipsen och dippen sätta mig hos daniel å se film. myspys!



Kommentarer
Postat av: thea

hehe ja tycker mer om att komma överaskat : )

2009-03-08 @ 21:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0