när började du dricka?

efter en frågan från en kompis på msn när jag började dricka...

så tänkte jag fråga er, vid vilken ålder började ni dricka?
jag själv började dricka i 7an tror ja, min kära kusin som drog ut mig på öppet vatten där haha... nej men drack aldrig mängder i den åldern, blev aldrig full och så...
jag tror ärligt inte att jag vågade det då, min mamma va ju sååååå arg varje gång jag kom hem när jag hade vart ute sent och umgåtts med "fel" folk vilket då var min kusin och hennes kompisar.. nej jag fick inte umgås med min egen kusin för min mamma då, hon är två år äldre än mig...
när jag började på gymnasiet började jag dock dricka mer, härja mer, festa mer osv... men jag festa inte mycket enligt mig själv, jag var inte ute varje helg och satt på torget tills klockan var tre och min mamma visste typ alltid vart jag var, trodde hon iaf :P

vilken ålder är normalt att börja dricka i? nu vet jag dock att typ 90 % av sveriges 12 åringar testat att dricka men ändå...

jag har själv en lillasyster och en lillebror och fan ta dom om dom inte sköter sig! :@




älskade lillasyster som inte är så liten längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0