tack för mej hej!

nej jag ska inte sova än, bara stänga av datorn och vila ögonen lite :)
har jag blivit tråkig? känns som att de enda jag skriver är god morgon och godnatt och lite ludd där emellan? ska jag lägga upp bilder på mig själv när jag är aspackad och knappt kan gå eller dra roliga vitsar i slutet av varje inlägg?
ska jag färga håret blont ( ursäkta mig hårfärgen spelar ingen roll nej men jag ser ut som en fjortis i blont ) , börja sminka mig rååååå mycket, använda idomin på läpparna och kleta ett kg mascara i ögona för att jag ska bli populärare? hahha ja som vissa, nämner inga namn denna gången men vissa är ju kända här på blogg.se ENBART för att de är fjortisar och spökar ut sig och skämmer ut sig å jaa... heheh njaeeeej då är jag nog hellre okänd än ökänd!

- vad tycker ni är de intressanta i folks bloggar?
- varför läser ni min blogg?


NU säger jag.. tack för mej hej!


inte för att jag syns så mycket men jag är iaf blond! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0