va roligt

att allt funkar jämt när ja gör nåt...

fick iaf sålt min väska och jag är glad, ingen skada skedd på mig idag heller och jag är för stunden 400 :- rikare än va ja va nyss, hurra för mig :D
IMORRN är de min sista "lediga" dag, sen är de ju helg, de räknas inte.. jag är sugen på bus ;) meen på måndag får jag ej sova mer, inga mer lata dagar då är de bara börja jobba igen, gott komma in i samma rytm igen och få ordentlig lunch på dagarna och inga fyrkantiga ögon, men visst vore de väl livet att gå hemma om dagarna, skulle nog passa som hemmafru jag :)
hahahahah,..

jag är sugen på kokos bollar :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

kokosbollar.. mmmmmm.. de e gott =)

2009-03-13 @ 14:50:08
URL: http://katka.blogg.se/open

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0