funderar lite..

.. på vad mitt problem är?

nej på riktigt, tror inte ja får i mig allt va min tjocka jävla elefantkropp behöver haha.. nej men alltså, aaallt jävla tjat om nytti mat hit å dit.. kanske ligger nåt i de?
tror ja har en hej jävlar vitamin brist å skit i kroppen faktiskt? kan de stämma kanske... hum för ja lever på bara typ god mat ( dvs gött fläsk allså ) och godis, chips och coca cola som min älskade pojkvän har lurat mig till å dricka..
för vem vare inte som hatade cola en gång i tiden? JAG! fast ja hatar de nu för tin också men dricker de ändå om de finns hemma, så jävla störd ja är, när de inte ens släcker törsten, ja kan lika gärna dricka vatten?
äääääh... aja men ska faktiskt ta mig i kragen imorron och ringa till vårdcentralen här i vålberg.. har ju vart rätt så yr på sista tiden, ibland så snurrar hela rummet och ja..
och nu vet ja va ni tänker... HON ÄR MED BARN!!?? haha..


jaja... snart blire sängen för min del, SÖMN är nod den största bristen ;)


Kommentarer
Postat av: hannah

mmm... synd, för jag gillar blont hår. inte på mig då

2009-05-11 @ 22:44:28
URL: http://hannahslife.blogg.se/
Postat av: Emma

Cocka är det godaste som finns juuuuu. :D

2009-05-12 @ 10:08:43
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0