har rätt tråkigt..

har rätt tråkigt känner ja.. detta gör ja bara för att testa en grej haha.. sitter och grejar med min blogg design, inte för att ja är nå duktig eller så men roligt å leka lite och kolla va ja faktiskt KAN göra haha...
men är en tjej som skulle göra en design åt mig men de verkar inte som de blir av =/ sen vann jag en design hos sanna men känns inte som de blir av heller... snart KÖPER jag en!
jag vill ha en snygg design, inte bara en profilbild och massa dret... nee..
men men, de kommer väl de också :) haha...
har gjort mig lite mat å sånt nu, väntar på att daniel ska komma hem... han jobbar idag igen, gud va roligt, inte :(

Kommentarer
Postat av: E

Bra blogg! :)

2009-05-02 @ 16:00:31
URL: http://eleonorarashdouni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0