har vart mycket nu...

känns som ja inte gjort annat än å kört bil i helgen :S
i torsdags åkte vi å hämta en cross till daniel.. i töcksfors eller nåt, de är ju en bit... och igår åkte vi å hämta en till jens, i sunne.. är ju också några mil... idag har vi köpt oss en grösklippare, kan va bra å ha :P haha
så hälsa vi på mamma å dom också, hon ska fixa f-skattesedel eller nåt sånt där åt mig imorron?

igår kom pontus också, daniel va ute åkte cross han så vi åkte och mötte han i edsvalla hos jens så grilla vi där å så, mysigt de!
nu är typ första stunden sen i torsdags jag sitter ner och tar de lugnt haha... daniel är ute och åker han med jens & anderas.. roligt för dom!
tänk om han kunde köpt en häst till mig istället? :O

aa nej nu ska ja sätta mig och läsa fy =/

Kommentarer
Postat av: rima

cheka bloggen har frågestund fråga exakt om vad du vill (:

2009-05-24 @ 22:41:06
URL: http://rimahamze.blogg.se/
Postat av: jennhy

sv: ja de är ju de :) jag fyller 15 :D haha, snart 18 ;)

2009-05-25 @ 08:14:29
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0