härligt å ha..

.. en pojkvän som tycker de är roligt å klippa gräset å kratta upp de för fyfan för de gör inte jag, blir bara allergisk.. hahah förut när ja sluta jobbet så lukta de skitstarkt ute gräs och nå mer.. och jag tog värsta djupa andetaget för å känna all go lukt ( nyklippt gräs är väl bland de goaste? ) haha, å ja bara kände hur halsen täpptes igen och ögona börja rinna.. fiifan!
dock verkar de va jävligt milt i år för min del.. har varken använt bricanyl eller tavegyl nåt.. än! (Y)

idag smet ja tidigare från jobbet faktiskt.. MED TILLÅTELSE! lämnade grejer till emma som hon beställt av mig å gud va glad hon blev :D va roligt...

sen har ja mest suttit och kollat på film, lyssnat på ljudfiler och läst en av bäckerna.. och somnat haha!
sen kom daniel hem å väckte mig (:

försöker logga in på sidan där jag kan beställa grejer ifrån men de funkar fan inte.. alltid ska de vara nåt!









ahjaa... ursäkta den mega dåliga uppdateringen på precis allting men de är som de är... mycket att göra just nu!


Kommentarer
Postat av: Linda

ha en bra dag:D

2009-05-28 @ 10:45:22
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi. Klart jag blev glad. :D Det kommer mamma också bli på söndag. ;)

Pöss.

2009-05-28 @ 12:06:24
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0