jag dissar !

utlänska killar som sitter och snackar på nåt annat språk och glor när man går förbi!

jag verkligen hatar såna personer, utländska killar som sitter och snackar om en när man går förbi.. säger massa ord som typ hora osv på nåt annat språk när man går förbi.. de är så genomskinligt att de pratar om en och så jävla irriterande och äckligt!
prata ett språk alla förstår om du har nåt att säga till mig !

gamla gubbar som inte kan köra bil!

borde inte körkortet dras in när man når 80 och inte kan trafikreglerna längre? blir så jävla irriterad på gamlingar som åker runt och lusar mitt i vägen i 70-80 när de är 90 på vägen...
eller som i förra veckan när en jävla gubbe körde rätt ut och ja nästan körde rätt in i honom för de och han blev arg på mig??!!
de var jag som körde på huvudled och ingen ska köra ut då.. då är de ja som äger vägen så de så!
blir lika irriterad varje gång och oftast är de gamla gubbar...



Kommentarer
Postat av: Sanna

Det kommer upp en ruta att du redan är tillagd när jag lägger till dig igen på min msn, så då är det din msn som är muppis.

2009-05-01 @ 16:21:35
URL: http://winterbirth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0