jag tänker inte bry mig..

.. imorron.. känner att de kommer bli en seeeeg dag! imorn ska ja ta de lugnt, åka till ilanda skolan och käka frukost med lotta & buggi! chefen är inte där tror ja?
blir en sväng förbi råtorpscafet och köpa med en good baguette med nån röra i, vilken vet ja inte men dom har jäääävligt goda baguetter i vilket fall..




tänkte att jag skulle passa på att påminna om att jag säljer för oriflame om nån är intresserad?
klicka in dig HÄR! och kolla runt i aktuell katalog ( de finns en hel del halva priset erbjudanden och massa annat! )

eller kontakta mig om du själv vill bli återförsäljare. jag sålde grejer för ca 3000 på bara några dagar och fick hem produkter till ett värde av ca 2000, alldeles gratis! hur bra är inte de??


på onsdag nästa vecka är de visning på oriflames produkter i en lokal i stan ( karlstad ).. klockan 19
nån som är intresserad? vem som helst får komma...
man kan där alltså se produkterna som man vill beställa :)



det är fortfarande rea på solkrämer!!!!







sådärja.. nu ska ja sova !





Kommentarer
Postat av: jessica '

hhehe okej :DD ja jag e sjukt sugen!

2009-05-27 @ 22:55:26
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: M A L I N

hoppas du har sovit gott och att du får en bra torsdag :D

2009-05-28 @ 09:04:07
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0