ska jag göra nåt som kanske förändrar hela mitt liv?

nyss suttit och läst och lyssnat på en grej, som, om jag tackar jag, förmodligen kommer förändra hela mitt liv och min livsstil om allt är som de verkar att vara? de hoppas jag iaf...

men vadå OM jag tackar ja... jag har i princip gjort de, får nog ett samtal imorron sen drar de väl igång tänker jag.. detta ska bli intressant och se vart de leder, de kan väl inte mer än att gå åt helvete, men då har ja ju iaf försökt..
men känner att jag måste göra nåt här i livet, inte bara stå på samma nivå som jag har gjort sen studenten.. jag kommer ingen vart...


för övrigt så kommer min älskade lilla tussboll att imorron runt 15:30 segla upp till himmelen, känns sådär, både tråkigt och bra, jag vet ju att han kommer att få de så mycket bättre nu.. ska gosa med han jätte mycket innan jag ska lägga mig nu :(





va säger du therese, ska vi leva livet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0