ibland blir ja ganska trött

på mig själv faktiskt. jag gör liksom inte de jag planerar att göra även om jag vet att allting skulle va såå jäkla mycket bättre då, massor av saker skulle lösa sig liksom.
men ja har ju fan aldrig nån tid över?!
jag jobbar också är jag i stallet. sen när ja kommer hem på kvällen vill ja ju umgås lite med daniel innan vi ska sova?
nu sitter han dock i hallen och leker med sina nya leksak men ändå haha.
funderar faktiskt ärligt på att ta ledig i två dagar eller nåt och se till att få en jävla massa gjort under dom dagarna vad gäller både jobb å annat dret.
skattedeklarationen fick ja inte in i tid denna månaden heller, jävla skit säger ja bara, kostar pengar det också.
ingen moms in ingen moms ut under september, så får ja betala nån jävla avgift ändå bara för att papperet blev sent, de känns lite surt faktiskt.
sen har ja gjort en till miss, fruktansvärt stor miss å. ännu mer surt, fuck!

jaja. puss!




usch ja tycker så jävla synd om den här hästen, ser ni? benet bara går rätt av :'(
han är bara en i mängden av alla hästar som varje år måste avlivas på plats pga såna olyckor! :(










förresten... vem i hela jävla helvete är så jävla omogen och slår sönder bilrutor, hoppar in ratt osv osv på bilar i vålberg? tönt, skaff ett liv!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åherregud, stackars häst! Jag hatar verkligen när de måste avliva hästarna :(

2009-10-24 @ 17:24:10
URL: http://thefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0