mys kväll hemma ?

aa de lutar åt att de blir de, tror ja ska åka å handla grejer så vi kan käka tacos sen så blire väl att se på idol kanske? har laddat ner the hangover också, märks om den är bra?

ang. idol att dom har michael jackson tema ikväll. vet att ja tänkt på de hur länge som helst att de kommer dom säkert att ha och se där.
bäst låt med han ever är of course heal the world och will you be there. älskade dom låtarna när ja va mindre :P


camilla ringde förut också och jojjo va tydligen skit svullen på ena bakbenet så han kommer inte bli riden fören tidigast nästa vecka =/
ska å kolla till dom imorron och hoppas han e bättre då.
hoppas på fint väder imorron, varför ska de liksom bli skit väder bara för att de är helg? har vart hur underbart väder som helst ju hela veckan, så kommer fredan så pissar gud på oss bara, schysst!


och till dig som undrade över plattången jag hade i annons i somras. du länkade ingen blogg så skriver svaret här, tyvärr så har jag ingen sådan kvar. of course är de helt nya grejer jag lägger ut när de gäller platt tänger osv men de finns bara kvar i ett par veckor tyvärr :/
ni får va lite snabbare nästa gång ja lägger ut ;)


nej nu medans daniel är borta ska jag sätta mig å räkna lite fakturor, matte är väl inte mitt starkaste ämne direkt? ;S

Kommentarer
Postat av: jennhy

sv: haha men gud! så lik kan vi ju inte vara :O haha..



jag hoppas du mår bra lina<3

2009-10-17 @ 17:26:36
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0