GOD morgon.

jag är både jävligt trött och jävligt förkyld, är inte ett dugg kul, igår fick jag några svängar av feber tror ja, frös och svettades om vart annat.

måste säga grattis till min älskling som fyllde 23 i torsdags, köpte med en smörgåstårta hem och syndade riktigt rejält faktiskt, haha! men det är så jävla gott!
va massa folk här, riktigt trevligt. säger grattis till jossan också som blev 21 i tisdags! :)
så grattis till mig snart ;)

nu ska jag gå ut på en lång promenad på vovven hade jag tänkt. tror han är lite uttråkad då ja inte hunnit med några lång promenader på sistone, igår åt han upp massa kartonger och spred dom i småbitar i bilen när han satt där.. haha.. eller så va han helt enkelt bara hungrig? :)




från det ena till det andra... det går jävligt bra med min diet och jag går ner i vikt varje vecka, SKIT KUL! :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Krya på dig! :/

2009-09-06 @ 14:01:02
URL: http://alexandraella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0