daniel hjärta jens.

japp daniel har dumpat mig, blivit tillsammans med jens istället. har är hos honom nu och bara gud vet va dom gör, buhuu :'( ja jag tror dom är lite småkära i varann, hmmppft !
jossan gjorde mat åt mig förut så ja slapp laga mat idag guuu va göött ! åkte sedan hem för att lämna tillbaka bilen jag låna, grannes .. skitsnälla grannar !
ja så nu är jag själv alltså .. blir nog att titta på en film senare eller nåt, har tänkt att städa först faktiskt, skura golven och sånt som jag inte direkt gör varje dag, men de behövs .. har man en gris inne så har man ;D

dom köpte raketer och grejer förut också för hur mycket pengar som helst, hur kul är de att bokstavligt talat bränna upp pengar? jaja .. inte mina ..

jag tänker inte ha några förväntningar inför imorron, de hade jag förra året och den nyår blev ju ganska sugig .. hemma jämt efter tolvslaget, ringde efter skjuts till edsvalla, la mig i sängen en stund, vaknade sju på morronen efter i skor, kjol och linne, KUL!
hmm .. jag kommer nog inte ha några problem med att bli full i år iaf, mamsen köpte med sprit från spanien och det tackar ja för :)

nu ska ja slänga i en tvätt så hörs vi kanske sen ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0