:)

jag är lite sådär småsugen på att shoppa .. bara handla massa kläder och skor , när ska jag ha råd me de egentligen? känns mest som jag bara köper massa mat för min lön .. mat och mat och mat .. och busspengar ;S kul liv ..

jag är ju liksom inte direkt nån planeringsmänniska , jag gör de som faller mig in helt enkelt och har alltid gjort .. jag verkar inte direkt vara medveten om alltför mycket som sker , frågade jossan idag va hon och jens ska göra på nyår, tänkte att de kanske vore kul hitta på nåt .. vi ska hem till er :) haha bra där Lina .. eller bra Daniel som planerar utan mig fast de är väl lika bra de, haha.

idag va vi hos mormor/morfar en sväng och åt mat jag och daniel .. mysigt :)


puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0