jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Är du oskuld? - Nejdu
Någon gång haft sex med samma kön? -
nepp
När hade du sex senast? - imorse
Vem hade du sex med senast? - min pojkvän
Haft sex på offentlig toalett? - räknad offetligt omklädningsrum?
Haft sex i duschen? - javisst
Kollat porrfilm? - ja
Haft sex i snön? - Nej bara nästan
Haft trekant? - Nej
När blev du av med din oskuld? - 16
Haft gruppsex? - Nej
Drömt sexdrömmar? - many times
Blivit påkommen när du haft sex? - Ja
Haft sex i en bil? - jag sa nej
Sugit av någon? - Ja
Slickat någon? - ne
Hur många har du haft sex med? - tänker ja då inte avslöja
Fått oralsex? - Ja
Haft sex i någon annans säng? - Ja
Ångrat att du haft sex med någon? - ja
Haft sex på stranden? - ja
Vem tog din oskuld? - Markus
Har/haft kk? - Ja
Haft sex med någon annans flick / pojkvän? - ja
Tänkt på någon annan när du haft sex? - Nej
Haft sex i någons förälders säng? - Ja
Haft sex i sjö/hav/pool? - både sjöar och poolar
Haft sex med någon kompis bror/syster? - nej men min kompis kusin :P
Somnat under sex? - olyckligtvis ja
Haft sex när det är folk i andra i rummet? - Ja
Haft sex med någon som är över 5 år äldre än dig själv? - nej
Varit med någon som är yngre än dig själv? - hmppf ja


ja har lite tråkigt ja .

Kommentarer
Postat av: Linnea

Håkan Hellströms textrad ^^

2008-12-07 @ 22:40:24
URL: http://sundanceneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0