ni gillade min bild tydligen.

hahah ..

nu har jag nyss tittat på the sisterhood of the travelling pants tvåan , den va faktiskt bra :)
såg ettan med daniel tro de eller ej haha .. för nån månad sen .. ja han tittar faktiskt på tjej filmer med mig :P fast ikväll har han tittat på nån jävla harry potter film och sagan om ringen nån del .. jag hatar dom filmerna !!!! så jag har bosatt mig framför datorn idag och kollat egen film ja .. ja minsan inte tänker ja se sånt strunt !
hade tänkt titta på en till film men tror ja ska sova nu snart faktiskt , är sista lediga dagen imorn och kanske inte så smart om ja ligger och sover hela dagen för då lär ja väl inte somna imorn kväll =/ men tur jag bara ska jobba 2 dagar , sen är de ju nyårsafton och ja har tagit ledigt på fredag så ja får en till lång helg, skönt :)
för jag älskar att ligga och sova hela dagar men de gör inte daniel , han väcker mig så snällt runt 7 - 8 på mornarna, ja de är väl fuskigt att ja ska ligga och sova när han vaknar tidigt? för de är ju inte ett dugg fuskit att han åker hem och lägger sig och sover igen när han kört mig till bussen om vardagarna? NEJ INTE ETT DUGG :(

soom sagt jag tycker om att sova, är jag inte söt så säg? ;)



hehe daniel smygtar kort på mig när ja sover :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0