om jag skulle ta betalt.

varenda gång nån va på min pojkvän så skulle ja kunna bli jävligt rik .. jag är ju inte direkt ensam om att vilja ha han i sängen. aah sluta kladda...
jag vet jag är inte rätt person att öppna käften när det gäller sånt här men varför är alla tjejer så jävla respektlösa mot varann?
på kvällen när inte flickvännen ser så sitter tjejer och kletar och kladdar på flickvänners pojkvänner , helst hångla lite men lyckas man få dom i säng är de statuspoäng!
dagen därpå kan man möta dom ute och då är de heeeeeeeeeeeeeeeeeej nej men va rooooooligt att se dig , gud hur äre me dig, hoppas allt är braaaaaa ???!!! och ett brett fakesmile som gäller ... och ett du får hälsa daniel ! ( eller va nu pojkvännen heter .. )
det är så falskt ..
visst det är väl killens skyldighet att se till att inget händer med nån annan än sin flickvän men vi vet ju hur killar är ..
var de inte meningen att vi tjejer skulle hålla ihop ? nej de va de inte ... ju fler pojkvänner man är på desto högre status tydligen , ja verkar ha missat nåt ?! ;S
skaffa egen pojkvän att kladda på istället ..
de som känner mig kan dra helvete me sin falskhet och de som inte känner mig kan dra helvete ändå ..


och till nåt helt annat . det är julafton om ca två dagar och jag har inte köpt en enda julklapp än , jag som skulle va ute i så god tid i år men det sprack. kanske åker in till bergvik med josefin sen en sväng och kikar lite ser om ja hittar nåt men de är så svårt =/

mamma och lillebror åkte till gran canaria idag och jag är faktiskt jävligt avundsjuk .. dom fråga iofs om ja ville med men ..





nej nu ska ja ringa J .



Kommentarer
Postat av: Linnea

Håller totalt med dig när det gäller falska tjejer,(och killar) let them go to hell!

2008-12-22 @ 23:11:30
URL: http://sundanceneah.blogg.se/
Postat av: Ida

Du ska ju verkligen inte säga någonting om det med att vara på andras killar iallafall :)

2009-02-27 @ 00:06:07
URL: http://idaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0