>> 29 / 06 - 08

hitta låten ändå alex men tack ändå , kul att du läser :)
inte för att ja skriver så mycket intressant kanske men har kommit på en sak .. jag
saknar verkligen alla mina kompisar =/ dom är ju faktiskt inte många mil ifrån mig och har lova thea att ja ska komma upp nån dag och det ska ja faktiskt , om inte annat så HOPPAS ja innerligt att vi ses i helgen ;D
har tänkt länge på å åka å träffa alex me nån gång , måste ju faktiskt ändå till deje nån dag kom ja på , ska lämna tillbaka ett hundhalsband till mia , (
du kan ju hälsa mamma att ja inte glömt bort henne iaf :P )

senaste veckan har ja haft setgräknare på mig på jobbet , rätt kul å se va många steg man tar om dan . har som mål att jag ska gå minst 10 tusen steg om dan iaf :)
så ska snart ut & gå , ska bara diska så ja har de gjort , de är sååååååååååååå tråkigt !!
sen bara vänta på att daniel kommer hem nån gång med ..

skriver mera sen tänkte ja ..


you know you love med ;D
















mmmmmm nu har ja vrat ute & gått , har gått runt massa i vålberg bara , letade efter en gata egentligen men  när ja insåg att den faktiskt ligger på åstorp och ja va ända bort i älvenäs tröttna ja och gick bara hem :P
men har gått mina 10000 steg iaf plus 2000 till typ så :)
sitter och fösöker få tag på bil ja , nån som har en bil med drag att låna ut i helgen om de blir höljes för oss ?
husvagnen e fixad , ska bara ha en bil , min e lite för svag :P ( och lite för ful ... )
nej nu ska ja äta lite ja sen blir de faktiskt duschen och sängen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0