bilar är inte riktigt min grej tror ja ..

.. speciellt inte såna som är blåvita med kostymbögar i fy tusan !
hämtade min kära volvo i vålberg förut , daniel tyckte de va dags att ta hem den även om den är ful & jag sköms lite för den :P
tänkte att men va faan lite tur måste ja väl ändå ha , kan inte bli tagen av snuten varje jävla gång jag sätter mig i en bil så vi chansar .. för det första så är ena däcket trasigt när vi kör iväg den så jens får komma med domkraft & verktyg , bytte till det lilla fula reservhjulet och kör iväg .. polisen SÅ KLART ! meeeeeeen tur som vi har så har dom redan stoppat nån annan , blev så jäkla nervös där ja har liksom inte direkt flyt me snuten om man säger så :p
men nu står i alla fall bilen på hemma plan och ska väl kanske bli fixad nån gång i livet .. blää !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0