bloggtorka

ja jag vet !

jag har liksom inte orkat skrivit nåt , har inte haft lust eller har helt enkelt inte haft något av intresse att skriva kanske?

min pojkvän dumpade mig nyss för det finns en person här i livet som är mycket viktigare än jag tydligen och hans namn är jens jävulen själv .
hoppas att jag får honom tillbaka inom en snar framtid, det är tråk att sitta själv hemma speciellt en fredag kväll men tror ja inte helt fel så kommer han nog tillbaka snart då nånting på antingen daniels eller jens fyrhjuling går sönder , det skulle ju liksom inte förvåna mig för de händer ju jämt nåt .

har också införskaffat en söt liten pälsboll som dock inte har nåt namn än men det är i alla fall ett marsvin , vit liten och jätte söt , ( namnförslag ??!! )
när jag kom hem en dag stog de en bur i hallen och ja tänkte jaja han har köpt råttor till ormarna .. tänkte inte mer på de tills ja gick förbi bursen igen och då ser ja att de sitter ett litet marsvin och trycker i ett hörn .. MEEEN inte ger man marsvin till ormarna .. i alla fall inte hemma hos mig . så jag snodde han , placerade han breve min säng och sa åt daniel att låta bli han ( jag tror det är en han ? )
och han har låtit bli han och ja har matat honom och kelat med honom :D
dock är jag allergisk mot marsvin och får massa utslag opch svårt att andas när ja gosar me han men bry ?
daniel säger i alla fall att ja måste ta hand om han nu om han inte ska bli mat :P

har inte skaffat någon ny bil än men är sugen på volvo , kanske en v40 ? jag hittade en på blocket som såg okej ut men jag är ju jämt så jävla kräsen och daniel säger att ja bara drömmer när ja kollar haha .. men ja måste ha en bil och de duger inte med vilken skrot hög som helst nu faktiskt .. ja vill ha en volvo merca eller en bmw helst , kollade passat med eller kanske en golf ?
ja jag vet inte .. jag vet bara att det är jävligt trist att åka buss !!


nu ska ja titta teve ch vänta på min gubbe !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0