jahaja..

ja blev utmanad av emma ja :P


Ditt namn?  Lina Charlotte Bodinsson
Födelseår? 1985
Hur Lång är du?167 cm
Spelar du något instrument?
nepp
Dina första tankar när du vaknar? beror ju på om de är vardag eller helg ?
Vart befinner du dig just nu? hemma hos mig & daniel
Biter du på naglarna? no
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svarta
Har du några husdjur? två ormar & en ödla som egentligen är daniels & ett marsvin :d hehe
Är du singel? nej
Vem är snyggast? han
Vem vet mest om dig?  ja säg de .. mamma ?
Vad vill du ha just nu? sömn faktiskt
Ditt mål i livet? mitt mål ?
Rädd för? hehe
Hur gammal är den äldsta person du kysst? ärligt så vet ja inte
McDonalds eller Burgerking? båda två .
Sjunger du? jag gillar att sjunga men har ungefär lika bra sångröst som min mamma :D
Vad har du för skostorlek? 36/37
Vill du gifta dig? ja me daniel
Kommer du överens med dina föräldrar? ibland
Din hårfärg? brunsvart typ
Skor du hade på dig idag? imorse svarta uggs sen svarta reebooks och nyss beiga uggs :P
Vad sover du i? trosor bara oftast
Kläder du har på dig? svarta jeans och daniels tröja
Favoritårstid? jag gillar alla mer eller mindre
Favoritmat och dryck? dryck typ juice och mat de vete fan faktiskt ..
Hur svarar du i telefonen hemma? har ingen hemtele för tillfället
Hur svarar du i mobilen? hallå oftast
Sov du ensam inatt? nej
Vad gjorde du kl 08 imorse? jobbade , hade för övrigt vart vaken 4 timmar redan då =/
Vad var det senaste någon sa till dig? daniel sa hejdå :P
Druckit idag? vatten & mjölk .
Vad är det för väder hos dig nu? har snöat som bara den hela dagen så .
Godaste glassmaken? ja äter ju nästan aldrig glass .. melon kanske ?
Drömmer du mardrömmar? jjoo ...
Favoritklädsel? mjukisar eller pyjamasbyxor är lätt de bästa som finns :P
Favorit godis? plockgodis
Hur många kuddar sover du med? vja vi har typ 8 kuddar i sängen så
Längtar du mest efter just nu? att daniel ska komma hem så vi kan lägga oss :P
Vad luktar det nu om du sniffar lite? hemma
Saknar du någon just nu? ja det gär ja
Snus eller cigaretter? ingetdera
Vill du ha barn? ibland
Längtar du till din nästa födelsedag? nej ja har fyllt 20 redan nu längtar ja inte mer
Är du blyg? ibland.
Tycker du att du har fin dialekt? ja pratar inte med så mycket dialekt folk hör ju inte att ja kommer från värmland ens
Tycker du om fester? tycker om å tycker om , ibland kan de väl va roligt men festar typ inte längre
Har du använt någon hårprodukt idag? spray
Vad har du för planer till helgen? jag har faktiskt planerat med daniel till stockholm och årets international horse show men om de blir så lär att märkas .
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? spelar det så stor roll när alla ändå köper ut ?
En bra film?  sommarmåne
Vem får en kram? daniel
Vem får en puss? daniel.
Sprit, cider, vin eller öl? sprit eller öl
Hund, råtta eller katt? är de nåt jag ska ha så tar ja gärna en hund , är allergisk mot både råttor & katter at real faktiskt
Tycker du om din pappa? jag älskar min pappa !



nu utmanar jag den som känner fört ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0