amanda & jag

sitter & pratar med amanda och kompå att jag framkalla en filmrulle för ett tag sen som jag hittade när ja flyttade från deje, va några jääätte gamla fest bilder på rullen ... ja bjuder på de idag :P











amanda är alltid lika söt :D













slutligen en mycket fin bild på mig & amanda , visst är vi så jääävla
snygga här ... den här är från en annan kväll som jag minns såväl ..
hawaii med mild sås ingen dret :D


ska ta hit min dator någon dag ,där har ja många gamla fina bilder
amanda :P



Kommentarer
Postat av: emma

hahaha. vilka gamla bilder!

syns ju ialla fall på micke och jerry. :D hehe.

2008-09-21 @ 14:09:46
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0