en fika på stan ..

.. blir så lätt mycket mer än bara en fika :)
träffade anki förut på stan , jag vimsig som ja är hitta knappt i mitt i city hahaha .. mongo ..
gick iaf å tåg oss en varsin kaffe-choklad me en daimgrejs me vaniljnånting ..mums va de iaf , kissnödig blev ja efter de så fick springa på toa både i mitt i city å sen på sats .. japp för på sats va ja :D anki beställde kort & vi bestämde att nu jävlar ska vi ta tag i fläsket på allvar här ! nu dallrar de för mycket både här & där :)
så ja har ett mål nu , 57 kilo innan jul ,. och för er som bryr sig och är intresserade så väger ja 61 nu vilket JAG tycker är alldeles för mycket för mig ,. såatt ..
"ja börjar på månda .. " haha ...

sen va vi in på magasin me , ja skulle kolla vinterjacka än men dom hade inte fått in den ja vill ha än , 3 veckor sa han fast de är ju inte dunjackekallt än ute så ja får vänta .. vet inte ens än om ja har råd med en jacka för 4-5000 :- , är de värt de eller är det inte ?
ja vill ju så gärna ha en =/ men får se va min ekonomi säger om några veckor :P
flyttar ju snart med , vill ha råd me massa massa nya saker till lägenheten .. va på ikea häromdan å hitta massa fint ja vill ha :D
sen fyller ja ju år me :D

men men ... nu ska ja göra lite mysigt här hemm & vänta på att min darling kommer ... han e roli han , igår togh han min hand å sa .. men vart har du gjort av ringen ? :O hehe ja säg de :P
idol / karlstad ikväll .. måste ju se om man känner igen nån :)










 you'll be in my heart no mather what they say , you'll be here in my heart .. always ..




ja saknar min kompis =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0