gomöra

nyss kört iväg daniel till jobbet hans , jag är så att säga sjuk idag .. okej det är väl inte sådär JÄTTE synd om mig men ja har då lyckats va vaken nästan hela natten ;S somnade väl typ elva vaknade vid tolv och somnade inte om igen ! eller jo de gjorde ja , halv fem eller nåt imorse , gissa om ja va trött när klockan ringde tio i :(
plus att ja har jordens huvudvärk och ont som tusan i mitt ena öra , den där pillidutten är helt svullen och ja kan inte ta på den då gör de skit ont .. skulle inte förvåna mig om ja åker på öroninflammation nu , det skulle ju va jävligt passande .. inte .. har faktiskt lite annat att göra nu än å ligga i sängen hela dagar .. ska faktiskt jobba imorn ,tänker inte ligga här och tycka synd om mig själv :)
så nu har ja gjort mig en toast sen ska ja göra lite nytta som att :

åka in till karlstad och besikta bilen
åka till ikea och köpa några flerlådor
hem till lägenheten i kd och packa och rensa

sen ska ja nog inte göra nåt krävande alls :D

så ser min dag ut ungefär .. skulle ha tränat också men de kan man inte göranär man är sjuk ..

<3





Förresten ja glömde fråga !
varför har ingen nämt att det finns TRE nya gossip girl avsnitt att ladda ner ?! gaaaah .. hehe mums älskar den serien , sitter & laddar ner de nu och dom är nog klara tills ja kommer tillbaka från staden , de ska ja smaska till sen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0