man känner sig hopplöst patetisk

att man orkar hänga efter samma person år efter år även fast personen i fråga har ett stadigt förhållande & bor ihop med sin pojkvän / flickvän och inte visar samma intresse tillbaka det måste ju vara ett bevis på att man är lite lätt desperat eller patetisk , att man kanske har en liten lätt sinnesrubbning eller att man helt enkelt är lika jävla dum i huvet som kvinnan som mördade max & saga .. ?
man borde ju faktiskt tröttna tillslut tycker jag .. man kan inte tvinga någon att tycka om en , jag tvingar inte daniel att tycka om mig , han gör det frivilligt tro de eller ej :) , och han valde även att säga upp sin lägenhet och bo med mig .. han gjorde det inte för att de skulle bli billigare för han för de blir faktiskt mycket dyrare ..
men som sagt , hur kan man sjunka så jävla lågt ,och förnedra sig själv genom att hänga efter nån som inte vill ha en ?
jaja .. det är inte jag som mår dåligt av det :)


en annan sak .. du kommer aldrig aldrig nånsin komma i närheten av de jag gjorde ..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0