de är förjävligt..




kopierat från kissies blogg:

Igår var det en stor ungdomsfest för 15 + i stan som var angarerat av några jag känner.. Där var det en flicka som var 15 år gammal och tydligen gjorde hennes pojkvän slut med henne samma kväll.. Men, tidigare under kvällen hade flickan valt att använda sig av droger och kvällen slutade med att hon la sig framför tåget..



varför??!! 15 år, man är så liten då... man har hela livet framför sig.. så jäkla tragiskt..

de är en hel del ungdomar som dött på senaste tiden, de senaste åren.. tycker de är hemskt, det är allt från mord till självmord till olyckor...
de är aldrig någon som stått mig riktigt nära men de har vart kompisar till kompisar, gamla kompisar, folk som gick på skolan osv.. även om ja inte känner personen i fråga bli jag ganska tagen ändå. jag tycker de bara är så jävla hemskt när så unga inte får leva mer!
då kände ju inte jag denna tjejen men ändå... undrar hur hennes (ex)-pojkvän känner sig idag =/




Kommentarer
Postat av: zara mäkynen

va? vad e detta Lina?? vart hände det? hemskt

2009-04-05 @ 17:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0