hjälp jag vill förstora brösten

angående dokumentären jag såg igår...


herregud vad är felet på människor?


"jag kommer att operera mig en gång till men jag blir nog inte nöjd ändå"
va fan är de för sjävla inställning?!


alltså jag förstår folk som vill förstora brösten, det gör jag verkligen... men inte FEM gånger?!!
är man platt, eller har väldigt små bröst tycker jag detta är helt okej.. men det är INTE okej att operera sig 3-5 gånger för att få tex G eller FF kupa, varför?
och killarna som uppmuntrar till detta, lägg ner! narkos är farligt och ingenting man ska utsätta sig för om det inte är ett måste...

hej jag har bara D kupa nu och jag skulle vilja ha F så att jag kan bli glamourmodell... men tjena...

en del va killarna som var med i programmet sa, "ju större desto bättre"

varför?


jag tycker att bröstoperationer är helt okej så länge de är för ens egen skull, bättre självförtroende osv... men inte för att man ska få mer jobb! de är helt sinnessjukt att operera sig så många gånger för att bli modell..
hade jag varit jättesmal,och inte haft den  breda kroppen jag har hade jag aldrig opererat mig, det är fint med små bröst och jag hade fina bröst innan..


- åsikter?
- vad tycker ni om bröstoperationer?
- skulle ni själva kunna operera er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0