husdjursmässa!

va till hammarö förut jag & natasja och glodde lite på husdjursmässan... jag blev såååååå sugen på sno med mig en iller och en kanin unge... och en kyckling.,.. och en söt lite lite liten häst :)



amerikansk miniatyrhäst

äcklig jävla skit stor spindel

underbart söta & mjuka kycklingar

tänkte sno den svarta...

söt chihuahua :P

snigel... ärligt va har man en sån till?

giftorm, bland de 10 giftigaste i världen.. meningen me de?


skit söta illrar... jäääätte goa...


så fanns de kackerlackor men ville inte ha me dom på bild... jätte mysiga husdjur är de... sa tjejen som hade dom... aa jo eller hur, vart då???





Kommentarer
Postat av: Anonym

vart vet jag inte . men mng som är . annars skulle dom inte klaga på hur äkkligt ful , störd blablabla hon är .. Folk är bara avensjuka på allt & alla .

2009-04-26 @ 21:07:34
URL: http://mowiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0