jag blockar mina vänner på msn

ja de känns lite elakt =/

men seriöst så är ja så jävla trltt på all jävla virus som skickas till mig haha... en gång i minuten ungefär får ja ett meddelande från amanda, en länk och nånting...
hon är inte den enda ja får de av men nu blockar ja tyvärr alla som skickar sånt, vet ju att de inte är deras fel men orka sitta klicka bort hela tiden?

för övrigt sitter ja och tittar igenom bilder å sånt till en ny bloggdesign... den jag har nu är inte direkt mycket att hurra över, en profilbild och inge mer... naej.. så har en tjej som ska fixa de där åt mig nu och hon har själv gör fin design så ja litar på henne (: tror de kommer bli göör bra... ska maila över allt till henne sen så får ni se när den blir klar (:


Kommentarer
Postat av: elle

haha gör jag med men orka, dessutom pratar jag inte me dom så..

2009-04-13 @ 13:30:44
URL: http://balalaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0