jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?

hatar gud mig eller va fan blire?

ilands problem nr 1: min # knapp på mobilen har blivit stum, precis som 6an blev för ett tag sen då ja fick lämna in den på lagning, vilket jag tycker börjar bli väääääldigt drygt... de är rätt jobbigt när man skriver sms eftersom # är mellanslag och då blir de bara paj av allt när man missar de...

ilandsproblem nr 2: mitt jävla hår!!!! köpte ännu mer slingmedel idag, slängde i de och tänkte de måste ju bli liiiite bättre iaf? trodde jag,... men nehe... jag ser fan hemsk ut, denna gången tänker ja inte ens lägga upp en bild, ni får lita på mitt ord... ska köpa mig silver schampoo imorron men funkar de när de ser så här illa ut???!!!
jag vill att slingorna ska bli så blonda/vita som dom alltid bruklar bli på mig, nu är ja lessen at real :(




ja nu vet ni att ja lever... lessen för ingen uppdatering idag meeeen ja har vart ute på vift...
va till alex en sväng efter jobbet, guuuuuuuud så söta hundvalpar dom har!! ja viiille liiiiiite granna ta me mig en hem och överraska daniel, guuud va gla han hade bleve då :D hästägare å grejer kunde ja blett ... hahah inte bra för mig å va i deje tror ja :P


aaaa nu ska ja lägga mig och sova på detta ... nån som har nåt tips på va ja ska göra med mitt förbannade hår får gärna säga nåt? har alltså gått från svart/brunt till nu försökt slinga men de blev orange/brunt/gult/blont istället för bara vanligt ljusblont =/
som sagt... godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah men lina då¨, du e snart ikapp mig när det gäller mobiler, nu har jag bara en enda knapp som funkar, joysticken:S

2009-04-15 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0