mmmm

härligt väder!!!!!

nu är de verkligen VÅÅÅR! underbart... solen skiner och himlen är blå och de är 24,7 grader i solen, gueeeett!
kom nyss hem, vart hos papi en sväng och hos mami och lämnat pengar som jag var skyldig, känns ju skönt faktiskt.. så ska ta mig nåt å äta och vänta på att daniel kommer hem så ska ja iväg och jobba sen igen, roligt =/ njaa hade hellre suttit ute hela eftermiddan men jaja va gör man inte?


förresten så ska jag och daniel flytta till en liten ort utanför kiruna och vi ska i framtiden inte ha varken mobiler eller internet så de som vill nå oss kommer att få skicka brev, vi kommer alltså inte ha någon hemtelefon heller...
de blir nog bra de tror ja.


<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah, den festen va jag och Ahlen inne på toaletten och prata. Jennie blev hur förbannad som helst för det så vi började typ bråka. Hehe. Men vi gjorde inget annat än prata då heller. Hehe. Så jag åkte in till stan rätt tidigt den kvällen.

Har kort från den festen på en gammal mobil men det är mest på dig, mig och fågeln. Haha. Och när David och Sussie spelar piano. :D

2009-04-01 @ 17:51:22
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0