nu va vi där igen

även JAG som gjort de kan ha åsikter...

men nu handlar de om lilla kissiebitchen!
hej jag heter alexandra och jag väger typ 40 kg och jag har jätte stora bröst men jag vill pumpa dom lite till så att de passar till min kropp... HAHA, vadå passar till min kropp.. alltså om inte den bruden har feta inlägg och typ 2-3 bhar på sig så har hon ju faktiskt ganska stora redan, till hennes lilla kropp...?
jag förstår inte varför man utsätter sig för ett sånt ingrepp när man redan har stora bröst??!!
jag hade SKITSMÅ bröst innan och skulle aldrig i mitt liv operera mina bröst om jag redan haft stora/normalstora liksom... ja fattar inte grejen.. herregud de kan uppstå komplikationer, man kan få ta ut dom efter ett tag och då blir ju inte brösten direkt vackra?


"Jag tror det kommer bli riktigt fint, inte alls så groteskt stort som ni läsare vill tro.. Mycket smakfullt ;) Vill ha någonting som passar min kropp, även om ni har svårt att tro det om moi, kissie! =)"


"Förhoppningsvis är detta klart innan sommaren, man är sjukskriven 2 till 3 veckor efterråt vilket inte alls är länge och det glädjer mig =) Ska försöka övertala min lillebror Peter blogga åt mig under tiden, fast han kommer väl bara länka till sin egna blogg hela tiden.."


va tror bruden egentligen? jo man är ju sjukskriven två veckor efteråt men man kan ha ont en så mycket längre tid... sen undrar jag hur de ska gå för hennes solbränna? man får ju inte sola på ett par månader, eller träna.. eller göra nåt jobbigt alls... hmm hmm??
och bara tänka på att man ska tejpa ärren i ca 6 månader, de är snyggt under bikinin de, om hon inte har tänkt att använda baddräkt förståss? :D

hon vill vara klar till sommaren, shit jag opererade mig 2:a mars och tyckte de va sent påtänkt! va tror hon egentligen, att de är ett enkelt litet ingrepp som gör ungefär lika ont som att fisa?



har inte hon rätt stora bröst redan??

Kommentarer
Postat av: ronja

håller lugnt med!

2009-04-02 @ 22:06:51
URL: http://cipelia.blogg.se/
Postat av: Stina

Håller med!

2009-04-02 @ 22:08:04
URL: http://cipelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0