okej nu har ja tråkigt

så tänkte bara fördriva tiden lite... pontus kom, och han och daniel är nu ute och ska åka lite fyrhjuling i think (:



alltså... bilderna jag lägger ut på mig själv är inte retuschersde, eller okej alltså ja gör vissa svartvita, ändrar färgen ljuset osv... men jag smalar ju inte av nånstans eller gör större bröst ( behövs ju inte hahahahaha ) skämt åsido :P, heller inte mindre lår näsa mage osv osv...
vill jag bli smalare får jag helt enkelt banta och ta bilder sen och lägga ut...

MEN heter man alexandra nilsson retuscherar man tydligen alla bilder innan man lägger ut dom





okej de är väl alidrg fel med lite smink om man ser sliten ut?



men VARFÖR retuschera så jäkla mycket, mer blont hår, fetare läppar, större bröste och brunare kropp?? när de dessutom syns att man gjort om i ps... haha


och det har snackats en hel del om hennes pojkvän hit & dit... vissa säger att detta är hennes pojkvän erik men hon själv hävdar att de inte är de, varför håller hon då om hans lår och sitter slickad som en igel?!





Kommentarer
Postat av: Isabelle

SV: skit bra, jag fixar när jag har tid och jag kan säga att du absolut inte är den enda som vill ha en design ... hmrpf. Så somsagt så kommer designen när jag har tid. Antagligen ikväll :D

2009-04-13 @ 16:36:49
URL: http://dinisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0