rubrik?

jobba imorron... suck.. varför går helgerna så jäkla fort jämt? känns inte som ja sovit ut nåt alls i helgen faktiskt... vaknat runt 7-8 båda dagarna och de känns JOBBIGT!

va på marten idag då... daniel fick ju jobba så åkte dit själv, mötte upp mamma, kristoffer & bosse sen mina grannar... åkte EN karusell, fy faan jag åker aldrig mer i mitt liv virvel vinden... trodde jag skulle spy!! va ur flera timmar efteråt och hade en jobbig spykänsla i magen, usch!
lillebror & natasja åkte 2 gånger till utan mig :P sen köpte ja kockosbollar i olika smaker också som ja inte smakat på än, tänkte ja och älsk skulle mysa lite ikväll om han inte jobbar hela kvällen lång...

vi hade pontus som sov här inatt också för färsta gången och de gick väl helt okej tror ja :)



har hittat en ny låt som jag älskar också... lyssna på den HÄR ! sååå underbart bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0