underliga drömmar

för nån vecka sen drömde jag nåt riktigt hemskt, de kanske inte låter så hemskt när ja skriver men gud ja mådde riktigt dåligt, såå ledsen va ja, så hemskt va de..
jag vet inte om de va här hemma eller nåt annat land men de påminde om thailand... folk hade satt på sig halsband med namn och person nummer på så att man lätt skulle bli identifierad ifall man dog, de va alltså en tsunami påväg och alla visste om de men ingen visste hur de skulle skydda sig... de hade kommit såna där flodvägor tidigare och flera av mina vänner hade råkat med och en sa .. de hade iaf halsbandet på sig så om nån hittar dom vet dom iaf vilka dom är... usch!
gud ja va jätte rädd, hemsk dröm... va helt svett när ja vakna trodde jag skulle dö...

inatt drömde jag att ja hade varit nere i thailand på typ semester eller nåt och allt var helt totalt underbart... åkte hem till sverige igen och fattade att jag inte alls hörde hemma här, åkte ner till thailand igen, på en onsdag, sjukanmälde mig liksom från jobbet å grejer... men när ja väl va där nere, hade ja inge pengar, mobil eller kläder eller nåt med mig... hur skulle ja nånsin kunna resa hem igen när ja hade glömt mitt kredit kort hemma tänkte ja...
så blev ja attackerad av en sån där jätte ödla som åt upp min digitalkamera med... fy!

haha ja drömmer inga sjuka drömmar...


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

jag hatar att komma ihåg en massa konstiga drömamr :S

Hooppas du får en fin kväll ialalfall!

2009-04-05 @ 21:05:16
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0