BARA SKIT

.. på tvn ikväll ju?
känns som att de blir en kväll famför datorn idag.. ska fixa och trixa lite, möjligen koppla in min dator så ja kan greja lite me den med, men de märks..
ny design på bloggen kanske? så trött på denna..

började iaf dagen med att ta en skön promenad med voffen, duschade sen åkte ja till oliven ( som gör världens godaste sallader) och köpte en varsin sallad åt mig och sofie, åkte hem till henne, luncha sen drog vi till jysk och ikea, haha de va roligt när vi skulle lämna tillbaka släp kärran hahah.. ja är inte SÅ duktig på att backa, de va väl en jävla tur att ja tog mig ut ur ikea parkeringen iaf haha.
hade ju med mig vovven in till sofie också.. han va sååååå ledsen när han inte fick leka med hennes ior och tyson.. tyson är lite sjuk så han måste bara vila hela tiden,..
så ledsen han blev, så glad va han och uppspelt haha.. men en annan gång :)



så söt då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0