bloggkriget har börjat!

haha de första ja möttes av när ja kikade in på en viss bellas blogg imorse var ett HELT inlägg om bara mig, mycket smickrande :)
hon ville inte länka mig, de kan ju ge mig fler besökare och sånt är väldigt väldigt illa här i bloggvärlden.
men hon hade gjort ett helt inlägg om mig iaf och vill att jag tar bort min design annars tänker hon anmäla mig, då min header är väldigt lik hennes men hur många miljoner bloggar finns de? hur många bloggar är slående lika varandras?

inspirationen till min blogg design kommer från många olika bloggar och bara för att headern är lik hennes, ska ja behöva ta bort den då?
vi har inte ens lika bilder.. jag har bild på mig, hon på sig själv.. jag har en bild på willa holland och hon har en bild på michael jackson..
där skriver hon också att jag kopierar hennes inlägg rakt av, att jag kommenterar hennes blogg JÄMT, att jag skriver till henne på msn vad hon ska skriva i sin blogg, och vill att hon ska länka mig...
haha hon vill verkligen förlöjliga mig till max.. jag har aldrig kopierat hennes inlägg, jag hittar på de ja skriver i bloggen själv eftersom de är mitt liv, inte hennes?

kommenterar bloggar gör ja varje dag, är de inte lite de som är meningen?
hon skriver dessutom i sitt övre inlägg att hon vill att folk ska kommentera mera.. så vad är felet?
kommenterar varje dag, de gör ja ju faktiskt inte, men när ja tycker de är värt att kommentera, då gör ja de, svårare än så är de inte!

och skriver till henne på msn va hon ska skriva i sin blogg, de gör ja absolut inte..
hon gjorde ett inlägg om mogi en dag, och tyckte att hon hade ful min och såg ut som en påskkärring och ja vet inte allt va de va.. då skrev ja till henne att när hon ändå är inne å snackar massa skit om mogi så kan hon ju lika gärna kommentera att hon har snea ben.. haha..
sen har ja ALDRIG skrivit va hon ska skriva.. och jag har aldrig bett om en länkning heller för den delen..

men nu så får ja tydligen inte ha kvar min design för att hon inte tål att andra bloggar är liknande hennes..

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okeje :) får se vad som händer :)

allt bra annars? :)<3

2009-08-09 @ 12:23:28
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE
Postat av: Karro

Nej ser ingen michael jackson, men däremot är ju headern exat likdan som hennes.

2009-08-09 @ 13:45:46
URL: http://karrrow.blogg.se/
Postat av: ` isabella szerafia.

Du ser ju själv att designen är EXAKT som min, så ta bort den annars anmäler jag dig.

2009-08-09 @ 14:51:59
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: ♥isabella♥

Jag tycker inte den är lik hennes, du ska inte byta bara för någon säger det :p



det är inte samma bilder, inte samma texter , inte samma färg. :p + att din design är snyggare ^^

2009-08-09 @ 17:10:17
URL: http://isabellaiingvarsson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Men man kanske bara tänkta lika dant ju annars :)

2009-08-09 @ 17:10:53
URL: http://teslin.blogg.se/
Postat av: Isabell

Bara för att man har samma typsnitt och lite liknande idé måste det väl inte betyda att designen är snodd? Jag har sett designer som är mycket mer kopierade, och inte ens då brukar folk hota med att anmäla. Vart vänder man sig i så fall, om man ska anmäla? Jag tvivlar på att någon kommer bry sig särskilt mycket :S

2009-08-09 @ 17:35:20
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0