fick ett samtal från polisen igår..

ja som sagt så fick jag igår ett samtal från polisen igår, han förklarade för mig att ett vittne sett mig smita från en olycka där jag ska ha kört i full fart rätt in i ett räcke och mejt ner det.
han talade om vilket datum detta skulle ha hänt och jag kunde inte minnas sådär direkt på rak arm vad jag gjorde den 22 juli faktiskt.
men ja åkte hem och läste min blogg och mindes då att den kvällen/natten satt jag hemma hos jens och jossan och min bil stod inom polisavspärrning eftersom en "bomb" hade hittats.
klockan 4 den natten fick jag hämta min bil och jag och daniel åkte hem och sov direkt eftersom att vi båda skulle upp och jobba.
detta ska då ha hänt klockan 05.00 på morgonen, alltså en timme efter att vi lämnat J & J.

jag fick förklara för polisen exakt vad som hänt den kvällen/natten och vilken väg vi tog hem och massa annat.
detta ska alltså ha hänt i slottsbron utanför grums som kanske kan vara ca 3 mil från mig, alltså tog vi INTE den omvägen hem och jag kan inte komma på att jag ens känner nån person där.

polisen kom hem till mig och kollade på min bil om jag hade några skador, vilket jag inte hade, inga bucklor, inga revor. endast ena den grejen som sprutar spolarvätska fattades och det har den gjort så länge jag haft bilen.
och han tyckte att de va lite märkligt då de hade hittat en just sån på platsen, så de skulle jämföra den med min bil, och passar den ligger ja risigt till tyckte han.
jag blev riktigt förbannad, nån har alltså uppgett mitt regnr och jag får inte ens göra en motanmälan??!!
jag blev faktiskt riktigt sur på polisen då han var både snäsig och kall.
förklarade för honom att jag börjar mitt jobb klockan 6 på morgonen och har nog inte tid att åka ut på en tur till slottsbron innan det och tyckte att han va riktigt dum som trodde att jag var skyldig då det inte finns en skråma på bilen, har jag kommit i full fart och kört rätt in i ett räcke borde de ju synas på bilen mer än att en lite plastbit försvinner?

ja jag blev faktiskt riktigt jävla förbannad, vem fan är idioten som har uppgett mitt regnr för nånting som jag inte har gjort??
jag blir så jäkla störd.. funderar på om nån ens uppgett mitt reg nr eller om dom bara kollar efter folk som har röda volvo 460 som bor i närheten.
nåt jävla lurt är det iaf och sur blir ja.. tänker inte få straff för nåt ja inte gjort !!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

det där låter ju obehagligt :I har du fått reda på vem det var som ringt till polisen?

2009-09-02 @ 12:32:44
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0